Munn-til-Munn

14.01.10

Munn-til-Munn begynner med å Lytte

Filed under: Lytt, og lytt... til kundene — Roy Dahl @ 09:09

Å lytte til kundene dine er nøkkelen til å lykkes med Munn-til-Munn Markedsføring. Lytter du til hva kundene dine mener om produktene dine, foretaket ditt og servicen som ytes til kundene, stiller du mye bedre i forhold til å designe nye produkter, forbedre eksisterende produkter og forbedre servicen din.

Om du ikke allerede har et system for å lytte til kundene dine, er det lett å begynne. Start med å spørre kunder du treffer om hva de synes du bør forbedre på produktet. Eller hva de synes du bør gjøre for at kundeservicen skal bli bedre. Enklere blir det ikke.

Det er bare å starte – så vil du fort oppdage hvor nyttig det er.

Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: