Munn-til-Munn

26.02.10

Tilbakemeldinger

Filed under: Lytt, og lytt... til kundene — Roy Dahl @ 13:28

Tenk etter. Hvor mange ganger er du blitt spurt om å gi en tilbakemelding til et foretak hvor du har gjort et betydelig innkjøp. For eksempel ved at du har kjøpt en ny salong til stua di, et kostbart stereoanlegg, en ny bil, en ny båt eller et nytt hus.

Jeg gjetter på at du aldri har blitt spurt om å gi en tilbakemelding. Og hvorfor ikke? Er foretakene vi handler hos redde for å høre sannheten om produktene de selger og hvordan de behandler kundene sine?

Hva med foretaket du selv er i? Spør dere kundene deres om hva de synes om dere og produktene dere selger?

Tenk etter. Ved å spørre kundene om hva de synes om foretaket du jobber i og produktene dere selger har foretaket mulighetene til å få den desidert mest verdifulle innsikt i egen virksomhet som du kan tenke deg, og ikke minst hvordan foretaket skal få kunder til å snakke om seg. Selv om det gjør vondt. Og det er nettopp der det gjør vondt at foretaket har forbedringspotensiale.

Start med å spørre kundene dine i dag – før det er for sent!

Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: