Munn-til-Munn

26.03.10

Ukens tips (12-2010): Lytt – tenk etter – lær – aksjonér

Filed under: Lytt, og lytt... til kundene,Ukens tips — Roy Dahl @ 09:23

Nå som påsken står for døren og mange tar påskeferie fra i morgen for å dra på hytta eller til Syden, legg merke til praten som går rundt bordet. Enten det er rundt middagsbordet på en restaurant eller hjemme i stua, i bunnen av skibakken når man samles for å ta en pust i bakken eller hvor som helst ellers hvor man er sammen med andre.

Hva snakkes det om? Hvilke produkter eller foretak blir nevnt?

Er produktet du representerer blant de produktene som nevnes? Blir foretaket du jobber i nevnt? Hvis foretaket du j0bber i eller produktene dere selger ikke blir nevnt i en samtale, hvorfor nevnes de ikke? Hvorfor er det andre produkter og foretak det snakkes om?

Blir foretaket du jobber i og produktene dere selger snakket om? Flott. Lytt etter hva som blir sagt. Både det positive som sies – og det negative. Det positive kan foretaket bruke i brosjyrer og annet markedsføringsmateriell. Det negative som sies viser hvor foretaket har forbedringspotensiale.

God Påske.

Advertisements

1 kommentar »

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roy Dahl. Roy Dahl said: Ukens Munn-til-Munn tips: Lytt, tenk etter, lær, aksjonér http://bit.ly/9F2LIY […]

    Tilbakeping av Tweets that mention Ukens Munn-til-Munn tips: Lytt, tenk etter, lær, aksjonér -- Topsy.com — 29.03.10 @ 12:22 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: