Munn-til-Munn

23.04.10

Ukens tips (16-2010): Hvordan vet du at du har et godt produkt?

Filed under: Lytt, og lytt... til kundene,Ukens tips — Roy Dahl @ 07:09

Et godt produkt eller tjeneste er alltid utgangspunktet for å kreere Munn-til-Munn. Folk gidder ikke å snakke om kjedelige og triste saker. Heller ikke om kjedelige og triste produkter og tjenester. Og det hjelper lite om du synes

Et godt produkt

 du har et godt produkt eller en god tjeneste. Det er øynene til kundene dine som bestemmer om produktet eller tjenesten din er god eller ikke.

Her er noen av aspektene ved et godt produkt (og tjeneste)

  • Et godt produkt tilfredsstiller en kundes behov og ønsker
  • Et godt produkt er enkelt å bruke (og lett å finne og kjøpe)
  • Et godt produkt har en god verdi sett ut i fra kundens øyne og verdisett. Det er kunden som avgjør om produktet er verdt pengene som hun har betalt for det.
  • Et godt produkt forbedrer kundens personlige eller jobbmessige forhold.

Og hvordan kan du få svar på dette?

Spør kunden.

Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: