Munn-til-Munn

08.07.10

Ukens tips (27-2010): Storslagen kundeservice

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 08:37

«Jeg får knallgod/flott/fantastisk/nydelig/en langt over forventing god service der», er et at de sterkeste utsagn et foretak kan få.

Det er ikke vanskelig å bli lagt merke til om du gjør noe spesielt for kundene dine fordi det er få foretak som overhode gidder å løfte en finger for at en kunde skal føle seg litt spesiell – og det er det som det handler om.

Med så lite god kundeservice man opplever nå for tiden, skal det ikke så mye til for å bli lagt merke til – og bli snakket om.

Det beste med super kundeservice er at den fungerer i alle bransjer og for alle foretak som har kunder.

Og, man får det man gir – akkurat som kelneren ved siden av her.

Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: