Munn-til-Munn

12.07.10

Mer om Storslagen Kundeservice

Filed under: Summ — Roy Dahl @ 09:37

Kikk på din egne kundeservice fra et Munn-til-Munn perspektiv.

Gir du kundene en grunn til å snakke positivt om foretaket?
Eller en grunn til å snakke negativt?
Når noen har avsluttet en telefonsamtale med en person i foretaket, hva vil de fortelle vennene sine?

Tenk på de små tingene du kan gjøre for å få folk til å snakke om foretaket ditt.

Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: