Munn-til-Munn

06.08.10

Du velger dine kunder

Noen riktig velvalgte ord fra guruen Seth Godin:

Ja, du velger dem, ikke motsatt. Du velger dem ut fra prisnivået ditt, innholdet ditt, salgsarbeidet ditt, måten du når ut på og produktlinjen din
Når du velger, bør du vurdere:
Hvor mye denne kundetypen har behov for deg
Hvor vanskelig er det å finne slike personer
og hvor vanskelig er det å nå dem
Hvor verdifull er en slik kunde
og hvor krevende

When choosing, consider:
Det er ikke spørsmål om hvem som kan ha nytte av hva du selger. Det handler om å velge de kunde du gjerne vil ha.

Og om du lurer på hva dette har med Munn-til-Munn å gjøre?

Du velger dine kunder, sier Seth Godin. Oh ja – så riktig. Og de kundene du velger vil fortelle sine likesinnede om foretaket ditt. Munn-til-Munn på beste måte.

Ha en god helg 🙂

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: