Munn-til-Munn

11.08.10

Google lytter til kundene

I dag da jeg åpnet Gmailen min fikk jeg et varsel i en «snakkeboble» om at Google hadde endret litt på Gmail, og det var mulig å klikke seg til en nærmere orientering, hvilket jeg gjorde. Det var gledelig å lese:

«We’ve also done a major overhaul to Contacts, adding a bunch of features you requested and making Contacts easier to use.»

Google får garantert mange forespørsler om ting og tang brukerne av Gmail kan tenke seg å ha med i Gmail. Setningen over viser at

Google lytter til kundene sine.

Har du et system for å lytte til kundene dine? Dersom du ikke har det, bør du straks iverksette tiltak som gjør at foretaket du jobber i begynner å lytte til kundene sine.

Over 80% av idéer til nye produkter og produktforbedringer kommer fra kunder.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: