Munn-til-Munn

16.08.10

iPhone

Filed under: Summ — Roy Dahl @ 08:33
Tags: , , , , ,

Steve Jobs og hans Apple er meget dyktige i sin Munn-til-Munn markedsføring av iPhone.

Ser man på TV2-sporten kan man nesten ikke unngå å bli gjort oppmerksom på at TV2 har sin egen iPhone applikasjon. Og i VG Helg finner man ukentlig tester av forskjellige applikasjoner til iPhone. Det forundrer meg heller ikke om også nyhetskanalen CNN har en iPhone-app.

Dette er Munn-til-Munn markedsføring på et hyggelig nivå. Ikke alle oppnår å komme så langt at man får en slik markedsføring i de landsdekkende medier.

Kommer man inn i lokalaviser og lokale nettsider, er likevel mye gjort. Spesielt om det er i det lokale markedet man har sine primære kunder.

Utfordring: Hva kan DU gjøre for å skape aktiviteter som blir omtalt i lokalpressen og på de lokale nettsider for foretaket du jobber i?
Ett innspill: Gjør noe sprøtt.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: