Munn-til-Munn

24.08.10

Når en kunde sliter

Filed under: Lytt, og lytt... til kundene — Roy Dahl @ 08:18
Tags: , , ,

…med ett eller annet og du får melding om det på en e-mail, er det DU som skal ringe kunden og ikke motsatt.

Punktum.

Da vil du skape positiv Munn-til-Munn. Om kunden må ringe deg, skaper du lett negativ Munn-til-Munn.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

1 kommentar »

  1. […] tilbake og forteller at jeg allerede har gjort som damen beskrev, hvoretter jeg får en melding hvor hun ber meg ringe henne. Det gjør jeg også, ringer damen etter lunch, men da har damen gått for […]

    Tilbakeping av Dårlig kundebehandling « Munn-til-Munn — 30.08.10 @ 08:14 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: