Munn-til-Munn

26.08.10

Ukens tips (34-2010): Be kunden gi sin vurdering av deg etter et salg

Kunders vurderinger på web-siden din bygger alltid tillit og troverdighet, og øker salget. De aller fleste vil helst kjøpe produkter som anbefales fra foretak som man blir anbefalt.

Hvordan skal foretaket få flere vurderinger? Be om det!

Etter hver handel, send en e-mail til kunden og be kunden vurdere deg og produktet hun kjøpte. En måte å gjøre det på er:

  1. Gi et klart ønske om handling. Gi din vurdering
  2. Vis fordelene. Vurderinger hjelper oss med å sørge for at du og alle våre andre kunder får bedre produkter og bedre service.
  3. Gjør det enkelt. Instruksjoner finner du i mailen

Teksten kan være som i illustrasjonen under:

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: