Munn-til-Munn

23.09.10

Ukens tips (38-2010): Den største driveren av Munn-til-Munn

Filed under: Ukens tips — Roy Dahl @ 08:12
Tags: , ,

Når man kjøper et produkt eller tjeneste får man en eller annen opplevelse av det man har kjøpt.

En god opplevelse

En dårlig opplevelse.

En knall dårlig opplevelse.

En knall god opplevelse.

Får man en knall god, eller en knall dårlig, opplevelse, er det nesten garantert at man ønsker å fortelle om dette til noen.

Og her ligger kjernen i all Munn-til-Munn. Det man ønsker å fortelle om er noe som har vært ekstraordinært. Noe som har vært langt over – eller langt under – forventningene.

Dermed kan det fastslås: Den største og dypeste driveren av Munn-til-Munn er den opplevelse man får som bruker av et produkt eller tjeneste.

Meldingen bør være klar for de fleste: Gå ut og sørg for at kundene dine får en ekstraordinær opplevelse med produktene eller tjenestene foretaket selger og med medarbeiderne de møter i foretaket.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: