Munn-til-Munn

30.09.10

Ukens tips (39-2010): Ekstraservice genererer Munn-til-Munn

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 08:09
Tags: , , ,

Husker du sist gang du besøkte en pub eller en butikk hvor vedkommende bak disken tiltalte deg med navnet ditt? Husker du hvordan du følte det akkurat da? Hvordan du fikk en følelse av å være en betydningsfull kunde?

Hva gjorde du etterpå? Fortalte du det til vennene dine at  «Ei av damene bak disken hos «God Service» husket navnet mitt da jeg skulle kjøpe en dippedutt»? Og at du sannsynligvis sa noe positivt om «God Service»?

Det er ofte de små tingene som fører til summing blant folk.

Som en håndskrevet «Takk-skal-du-ha-lapp», at man husker navnet til en kunde, at man er ekstra rundhåndet i forhold til returer.

Slike småting fører ofte til at folk snakker om foretaket du jobber i og gir foretaket lojale «fans» som genererer Munn-til-Munn i lang tid.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Reklamer

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggere like this: