Munn-til-Munn

10.02.11

Ukens tips (6-2011): Hjelp kunden din å hjelpe en venn

Filed under: Ukens tips — Roy Dahl @ 10:54
Tags: , , ,

Tenk deg settingen: En kunde kommer til deg og forteller at en venninne av henne har et problem. Hun kommer til deg fordi hun er sikker på at du har kunnskap og erfaring i å hjelpe henne gi et råd til venninnen sin. Hva gjør du?

Folk elsker å hjelpe de man bryr seg om. Dette er det fundamentale prinsippet i all Munn-til-Munn.

Dersom du hjelper kunden din slik at han kan gi et godt råd til kameraten sin, sørger du samtidig for å få et ekstra pluss i forholdet ditt til denne kunden. Og du skal slettes ikke se bort i fra at denne kunden forteller om deg til andre venner om hvordan du var til hjelp slik at han kunne hjelpe kameraten sin.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: