Munn-til-Munn

25.03.11

Ukens tips (12-2011): Hjelp kunden din slik at hun kan hjelpe en venn

Filed under: Ukens tips — Roy Dahl @ 08:51
Tags: , , ,

Folk elsker å hjelpe kamerater, kolleger, fettere og kusiner. Det er en av de grunnleggende prinsipper bak Munn-til-Munn Markedsføring.

Så – når en kunde kommer til deg og ber deg om å få et råd slik at kunden kan hjelpe en venn, vær behjelpelig og kom med det beste rådet du har (selv om det denne gangen ikke gavner din forretning). Da sår du en flekk av takknemlighet hos kunden din som gjøre at kunden i lang,  lang tid vil tenke positivt om deg og forretningen din.

En måte dette kan komme til uttrykk på ser du på nettsiden Love a Local Business

 

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: