Munn-til-Munn

10.09.11

Ukens tips (36-2011): Snakk til de som snakker med kundene dine

De som snakker mest om firmaet ditt er ikke alltid de som er kunder hos deg. Tvert i mot. Ofte er det folk som snakker med potensielle kunder av firmaet ditt som snakker mest om deg.

Så. Neste gang du setter deg inn i en taxi, eller i stolen hos frisøren din, gi vedkommende som kjører deg – eller klipper deg –  en følelse av å få vite «siste nytt» om  «ingen andre» foreløpig kjenner til, så er du nesten garantert at taxisjåføren eller frisøren vil fortelle det videre til flere. Så snakk med naboen din, legen din, journalister (som du treffer uformelt), og alle andre som har kontakt med folk som er potensielle kunder hos deg. Da setter du i gang en flott og gratis markedsføringskanal.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: