Munn-til-Munn

27.09.11

Ukens tips (38-2011): Få fans ved kassen

La ikke kundene dine forlate butikken uten at du har tilbudt dem en mulighet til å holde fremtidig kontakt med deg slik at de kan motta tilbud og andre informasjoner om butikken.

Tilby kundene å registrere seg for mottakelse av nyhetsbrevene dine, og la de få vite hvor de finner butikken på FaceBook eller Twitter – eller andre steder de kan ha kontakt med butikken.

Dette er en måte du kan snu et engangssalg til et langsiktig kundeforhold. Det er måten du gjør kunder om til fans.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Reklamer

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggere like this: