Munn-til-Munn

07.03.12

Noen som lytter til kundene sine

En tre-åring leverte en lapp i butikken hvor hun (med hjelp av moren sin) skrev: «Hvorfor heter Tiger Brød Tiger Brød. Det burde heller hete Giraff Brød». Butikken repliserte ved å gi moren et gavekort og en hyggelig brev hvor det sto «Tusen takk». Moren la det ut på FaceBook og etterhvert var det så mange som klikket på «Liker» at dagligvarekjeden Sainsbury’s tok det til seg og endret navnet på Tiger Brød til Giraff Brød.

Dette er å lytte til kundene sine. I hvilken grad lytter du til dine kunder????

Historien er hentet fra AdWeek.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: