Munn-til-Munn kan virke for alle i en hvilken som helst bransje. Emner og verktøy kan variere, men fundamentet er det samme. Finn noen som vil snakke om deg og gjør det enkelt for at de samtalene skal finne sted. Her er noen idéer som kan få deg i gang.
Gi bort rapporter om spesielle emner og undersøkelser. Slikt blir stort sett alltid delt med andre fordi det setter vedkommende som deler litt i høysetet når det gjelder kunnskap om det spesielle emnet. Så sørg for at snakkerne dine får tilgang til avstemninger, undersøkelser, case-studier fordi slikt alltid blir gjengitt i samtaler. Send linker og rapporter til fansen din. Det gjør det enkelt for dem å sette igang en samtale som vil gavne deg.
Send e-mail nyhetsbrev. Det er den eneste form for annonsering som folk ber om! Et nyhetsbrev sendt som e-mail er også det enkleste Munn-til-Munn verktøyet å videredistribuere. Husk bare på å minne mottakerne dine på at de gjerne kan videresende nyhetsbrevet til alle de mener kan ha interesse av det. Og så må du jo selvsagt sørge for at det i nyhetsbrevet gis mulighet for nye mottakere til å abonnere på det. Og sørg for at du har et skjema på web-sidene dine som folk kan fylle ut for å abonnere på nyhetsbrevet ditt.
Legg igjen en kommentar