Munn-til-Munn

27.07.12

Ukens tips (30-2012): Fornøyde kunder er dine beste selgere

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 07:35
Tags: , , , ,

En selvfølgelighet kanskje? Men ikke for alle.

Fornøyde kunder har en litt urettferdig fordel i forhold til selgerne dine når det gjelder å selge til nye kunder: De har ingenting å tjene på det.

Ingenting, rent bortsett fra å være til hjelp for noen som er som dem selv til å oppdage et nytt selskap som de stoler på, et merke de liker, og et produkt eller tjeneste de ikke kan leve uten.

Og folk elsker å hjelpe hverandre.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Reklamer

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggere like this: