Munn-til-Munn

22.11.12

Ukens tips (47-2012): Forsøk å finne ut hva som står skrevet om deg på internett

Filed under: Ukens tips — Roy Dahl @ 07:55
Tags: , , ,

Når du har nettsider som ikke fungerer. Når du har et mailsystem som ikke fungerer. Ja da blir kunder og potensielle kunder sinte, frustrerte og misfornøyde. For disse kundene er løsningen ofte å finne frem til diverse nettforum eller sosiale media eller sin egen blogg hvor de kan øse ut av sine frustrasjoner.

Derfor er det særdeles viktig at du følger med på hva det skrives om deg på internett. Internett er forbrukerens (og en hvilken som helst kundes) viktigste talerør. Det som skrives på internett har et potensiale for å bli lest av mange tusener av personer. Og noen av disse er dine kunder og dine potensielle kunder.

Så når du finner frem til at noen har skrevet om deg, positivt eller negativt, må du sørge for å svare på det som står skrevet. En takk for de positive ord, og en TAKK FOR DE NEGATIVE MELDINGER! Fordi de negative meldingene er en stor hjelp for deg i ditt arbeide for å fremstå som en bedre butikk enn alle dine konkurrenter.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: