Munn-til-Munn

01.02.13

Ukens tips (05-2013): Negative tilbakemeldinger er på kort sikt verdt den positive tillit som oppnås på lang sikt

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 07:24
Tags: , , , , , , ,

Det er fristende å gjemme bort dårlige tilbakemeldinger, elendige anmeldelser og  den tøffe kritikken.

Men, istedet for å gjemme de dårlige tilbakemeldingene (noe som allikevel ikke lar seg gjøre), er det bedre å publisere dem, svare på dem og forklare hvordan du vil ta med deg kritikken for å forbedre produktet og kommende produkter.

De dårlige tilbakemeldinger vil nok koste deg et salg eller fem, men den tilliten du bygger i markedet vil mer enn gjøre opp for det du taper.

Det blir således morsomt å se hvordan REMA1000 responderer på gårsdagens blogg

REMA1000-butikker mangler kampanjevarer – og får negativ Munn-til-Munn

et blogginnlegg REMA1000 selvsagt er varslet om.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: