Hvis du ser nærmere etter og studerer de små tingene vil du ganske sikkert oppdage at du har noe artig stoff som det er verdt å snakke om. Slike små særegenheter er ikke bare det som gjør firmaet ditt anderledes. De er også saker og ting som fansen din gjerne vil snakke om.
Problemet er, noen ganger, at ikke alle kjenner til det. Så fortell dem om det!
Kom tilfeldigvis over det amerikanske Munn-til-Munn byrået Fizz på internett, og scrollet nedover siden deres. Og der, nesten i bunnen av portalsiden fant jeg overskriften «So Really – What’s with the Hold Music???» selvsagt med en link til nettopp den musikken som du må lytte til mens du venter på å bli satt over til den du skal snakke med. Et klikk på linken bringer deg til en side hvor du får bakgrunnen for at Fizz har valgt nettopp denne Satt-På-Vent-musikken, og du kan også spille den, noe selvsagt de aller fleste gjør. Dette har blitt en snakkis for Fizz. Og folk oppsøker nettsiden deres for å kunne lytte til Satt-På-Vent-musikken…….mens de titter rundt på hva Fizz har å tilby……..
Så….. Hvilken liten snakkis detalj har fansen din oversett? Og…..Hvordan kan du la alle få vite om den???
Legg igjen en kommentar