Om du har det som de fleste av oss, er mailboksen din full av søppelpost og andre gode tilbud, krydret med en og annen faktura som må betales.
En Porscheforhandler ville gjøre Direct Mail utsendelsene mer direkte. Med et kamera, en bærbar pc, en printer og en Porsche kjørte de til et boligområde hvor de tok bilde av bilen i innkjørselen til noen av husene. Deretter printet de et postkort med foto av bilen med teksten: «Drømmebilen er nærmere enn du tror» og leverte det i postkassene til de respektive husene.
Pfaff Auto: Instant Direct Mail from Lowe Roche Advertising on Vimeo.
Hva oppnådde de? Om ikke annet ble det nok en snakkis rundt mange middagsbord, blant venner og bekjente og blant kolleger til de som mottok bildet av en Porsche i innkjørselen sin. Og 32% responderte på en nettside hvor de kunne bestille prøvekjøring.
Legg igjen en kommentar