I disse juletider hvor gaver skal kjøpes til ektefelle og barn kjenner alle til de forskjellige bestselgerlistene som man ser rundt omkring. Musikkbransjen har gjennom alle tider brukt sine 10-på-topp lister, og bokbransjen har gjort det sammen.
Uten at man tenker over det, er slike lister en vidunderlig måte å formidle anbefalinger på uten at ett ord blir sagt.
Enn annen god måte å gjøre ting på er å lete etter muligheter til å vise kundene dine sin suksess. Gjør du det riktig, er det en velkommen hilsen til kundene dine og et godt vitnesbyrd på hvor suksessfulle kundene du jobber med er.
Det behøver ikke å være så komplisert. du kan eksempelvis liste opp alle kunder som har gjennomført et kurs hos deg, og gjør du dette i ditt månedlige nyhetsbrev, sørger du for at mange av de øvrige kundene dine ser det, og de kan komme med anbefalinger til sine venner og kolleger, eller gjennomføre et kurs selv.
Legg igjen en kommentar