Munn-til-Munn

19.03.14

Ukens tips (12-2014): Be kundene dine fortelle en historie om produktet ditt

Filed under: Ukategorisert — Roy Dahl @ 13:06

De fleste vet at gode attester fra kunder er av det gode. Ikke alle vet hvilke spørsmål man bør stille kundene for å få gode anbefalinger, de som sier mer enn «den var god».

Mercedes-Benz i USA har mange kunder som kan fortelle masser av gode ting om bilen sin. Hvordan gjorde de det? De spurte kundene sine som hadde overlevd en bilulykke i en Mercedes å fortelle sin historie

Mercedes_01

Bilde fra Mercedes-Benz, USA

 

Alle som har vært i en bilulykke har en bemerkelsesverdig historie å fortelle. Og for et bilmerke er det mektige historier som også tjener som attester for bilmerkets innebygde sikkerhet.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: