Munn-til-Munn

24.04.14

Ukens tips (17-2014): Skal du lage en annonse, sørg for at den deles

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 09:51
Tags: , , , , ,

Når en annonse og Munn-til-Munn kan arbeide sammen, oppnår man en sterk effekt.

Er annonsen din så bemerkelsesverdig at folk faktisk vil dele den med vennene sine, når du frem til mange flere enn det antall du egentlig betalte for gjennom prisen du betalte for annonsen. Det er ikke ofte slikt skjer, rett og slett fordi det er veldig få annonser som er verdt å dele, men belønningen gjør at det er vel verdt å gjøre et forsøk.

De aller fleste husker vel denne annonsen her:

Shelldama ble jo et begrep over hele landet – og Shell fikk garantert flere kunder.

Derfor: Før du betaler for å sende ut ei annonse i (din) verden, spør deg selv: «Vil noen dele den med en venn?»

Likte du innlegget? Del med en venn.





Reklamer

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggere like this: