Munn-til-Munn

29.04.14

Ukens tips (18-2014): Gjør forretningsreiser til Munn-til-Munn Reiser

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 12:46
Tags: , , , ,

Du behøver ikke fysisk sett ha en butikk der ute for å komme deg ut for å møte fansen din og gjøre deg fortjent til Munn-til-Munn markedsføring ansikt-til-ansikt.

Når et team fra Pinterest skulle reise sydover til en konferanse, brukte de ikke fly fra San Francisco hvor de har sitt hovedkontor. De leide en bil og la ut på den lange turen. Underveis stoppet de opp og møtte fans av Pinterest. På den måte gjorde de om på noe de vanligvis gjorde (reise til en konferanse), og snudde det til en unik mulighet til å gjøre seg fortjent til Munn-til-Munn Markedsføring på veien til konferansen.pinterest_01

Det er enkelt for et online-selskap som Pinterest å ha et sjokoladeproblem; alle vet hvem de er og hva de gjør. Men ved å bryte ut av sin vanlige online tilstedeværelse til faktisk å møte fansen og folkene der ut, ga de folk noe å snakke om. De skapte Snakkiser langs veien.

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: