Munn-til-Munn

21.05.14

Ukens tips (21-2014): Det beste tipset for Kundeservice noensinne

Filed under: Ukens tips — Roy Dahl @ 08:34
Tags: , , ,

Dette er et oversatt innlegg fra bloggen «Drew’s marketing minute» skrevet av Drew McLellan.

Jeg skal nå fortelle deg HEMMELIGHETEN om utrolig kundeservice, kundelojalitet og Munn-til-Munn referanser.

Det er ganske komplisert so du bør skrive ut denne posten og henge den et sted hvor du kan se den hver dag.

Om du har musikk som spiller eller det er andre ting som distraherer deg – slå det av / legg det vekk slik at du fullt og helt kan konsentrere deg om konseptet jeg nå skal avduke foran øynene dine.

Klar?

Kors på halsen.kors-paa-halsen

Da vi var barn og vi sa «Kors på halsen» var det en blodsed, en gjør-det-eller-dø ting. Det var ingen hermetegn, unntak, liten skrift eller utelukkelser. Det var «Kors på halsen». Dett var Dett.

Hvis du ønsker at kundene dine skal fable om deg og komme tilbake igjen og igjen – Kors på halsen.

Og om du er så gammel at du ikke husker Kors på halsen, skal  jeg oversette det for deg.

Gjør det du sier du skal gjøre. Hver gang. Ingen unntak.

Gå fremad…..og Kors på halsen. Kundene dine vil elske deg for det.

Likte du innlegget? Del med en venn.





 

Reklamer

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggere like this: