Munn-til-Munn

28.08.14

Ukens tips (30-2014): Trenger du inspirasjon til hvordan du skal skape innhold? Bare spør.

Filed under: Ukens tips — Roy Dahl @ 11:55
Tags: , , , ,

Noe av det beste du kan gjøre for Munn-til-munn er å dele så mye du bare kan av informasjon til fansen din som de kan dele med vennene sine. Lettere sagt enn gjort, tenker du kanskje. Og du er ikke alene om å gjøre deg slike tanker. Selv store veletablerte selskap sliter med å komme opp med noe godt innhold som er verdt å dele.

MEN! Du vet sikkert hvem som sjeldent har problemer med å komme opp med stoff som folk gjerne vil dele? BARN.

Og med utgangspunkt i barns kreativitet og evner til å skape stoff som folk ville dele, laget Toyota en kampanje som var meget god i forhold til Munn-til-Munn.

Toyota laget en DrømmbilKonkurranse. De ba barn om å gjør hva barn allerede gjør. Bruke fantasien sin og tegne drømmebilen sin. Toyota tok så de innleverte tegningene og laget en video for vise Dagens Drømmebil på sine sosiale kanaler

En slik video er jo en sterk grunn for foreldre til å vise barna sine tegninger på flere steder enn bare på kjøleskapsdøren….

 

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

%d bloggers like this: