Munn-til-Munn

06.11.14

Ukens tips (37-2014): Sørg for å feire kunden og ikke deg selv

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 11:00
Tags: , , , ,

Når de fleste firmaer har ny-åpning av et eller annet slag, feirer de butikken: flagg på parkeringsplassen, bannere over døren og plakatannonseringer. Når Container Store åpner en ny butikk på et nytt sted, feirer de kunden.

I tiden før Container Store åpner an nybygget butikk, gir de sine største fans muligheten til å bli en SuperFan. I en konkurranse hvor det gjelder å skrive den beste stilen, velger Container Store en heldig fan som blir den aller første til å handle i den nye butikken.

Foto fra Brains on Fire

Når SuperFan’en kommer inn i butikken får hun et skulderbelte, en krone og en velkomstrunde med applaus fra alle de ansatte i butikken.

Dette er en opplevelse som denne SuperFan’en vil snakke om i lang tid fremover – og en opplevelse som virkelig viser at Container Store er glade i kundene sine. Og denne måten å gjøre det på er vel langt mer bemerkelsesverdig enn et glorete banner med «Nyåpning»?

Likte du innlegget? Del med en venn.





Advertisements

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

%d bloggers like this: